اولین جلسه شورای سیاست گذاری چهارمین دوره جشنواره ملی امیرکبیر برگزار شد

اولین جلسه شورای سیاست گذاری چهارمین دوره جشنواره ملی امیرکبیر برگزار شد

259  تعداد بازدید  |  دوشنبه 23 بهمن ماه 1402

به گزارش روابط‌عمومی ، انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی ، پوشاک و چرم استان البرز ، اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری چهارمین دوره جشنواره ملی امیرکبیر به میزبانی اتاق بازرگانی البرز و با حضور رئیس و جمعی از اعضای هیات رئیسه و رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق، جناب آقای جلال نوری رئیس جهاد دانشگاهی البرز و دکتر محمد نبیونی رئیس بنیاد نخبگان استان برگزار شد.
 
اتاق بازرگانی البرز در راستای افزایش تعامل صنعت و دانشگاه برگزاری جشنواره ملی امیرکبیر را با همکاری و مشارکت جهاد دانشگاهی استان و بنیاد نخبگان البرز در دستور کار خود قرار داده است.
 
پیاده‌سازی راهکارهای استفاده از دستاوردهای علمی دانشگاهی در فضای صنعتی یکی از اهداف مهم برگزاری این جشنواره به عنوان جشنواره طرح‌ها، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی کاربردی کارفرما محور است.
 
برگزاری سه دوره متوالی این جشنواره بر مبنای بهره‌گیری از ظرفیت رساله‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی در واقع تبیین مدل ارتباطی سازنده میان صنعت ‌ دانشگاه است.
 
در ادامه این نشست و با استقرار دبیرخانه این جشنواره در اتاق بازرگانی البرز همچون دوره‌های قبل، علاوه بر بحث و تبادل نظر پیرامون چگونگی برگزاری و تبیین راهکارهای پیشنهادی، مقرر شد در نیمه اول خردادماه سال ۱۴۰۳ چهارمین دوره جشنواره ملی امیرکبیر با همت و مشارکت جهاد دانشگاهی البرز و بنیاد نخبگان استان برگزار شود.
 
روابط عمومی ، انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی ، پوشاک و چرم استان البرز